ONZE VISIE

Visie
Vanaf de Zijlijn heeft als visie om sport te promoten! Of dit nu geschreven items, promoties, agenda items of videobeelden, livestreams en interviews zijn, het komt allemaal neer op de promotie van en de positieve ontwikkeling van de sport. Daarnaast is het houden van persoonlijk contact voor Vanaf de Zijlijn van groot belang. Door contact te zoeken met de individuele spelers en speelsters, technische staf maar ook organisaties en bonden, weet het team van Vanaf de Zijlijn zich up to date te houden met als gevolg vernieuwend nieuws te brengen.
Vanaf de Zijlijn aarzelt ook niet om kritisch op zichzelf te durven zijn en naast de huidige ontwikkelingen ook voortdurend bezig te zijn met vernieuwingen om de sportfans en geïnteresseerden nog meer van dienst te kunnen zijn.
Sport verbroedert, het schept een gevoel van saamhorigheid en zorgt voor ‘teamspirit’ en onderling respect. Door sport onder de aandacht te brengen hopen wij nog meer mensen te bereiken en zo meer mensen aan het sporten te krijgen.

Ontstaan
Na de eerste lancering van Vanaf de Zijlijn (juni 2015) heeft de website enorme sprongen vooruit gemaakt en samen met een degelijk team zich ontwikkeld tot de huidige website zoals deze er nu staat. De eerste versie van Vanaf de Zijlijn was ontwikkeld met de websitesoftware genaamd “Joomla”. Niet lang daarna kwam de overstap naar wordpress en is Vanaf de Zijlijn nog lang niet klaar met haar ontwikkeling en dienstverlening aan de sport uit Leiden en nog dagelijks wordt er hard gewerkt aan de doorontwikkeling van de website, sociale media en mediadiensten.

Team van Medewerkers

Naast het dagelijkse werk gedaan door Mark en Rilana, wordt er door diverse enthousiaste vrijwillige medewerkers alles aan gedaan om actueel te blijven! Dit gebeurt door geschreven materiaal als nieuwsitems, columns en promoties, interviews, fotomateriaal en uiteraard ook videomateriaal en livestreams.

Bereik

Het bereik van Vanaf de Zijlijn is gemiddeld zo’n 7.000 bezoekers per maand. In 2016 begonnen we met +/- 62.000 bezoekers en dit is inmiddels al opgelopen naar 85.000 in 2017. Vanaf de Zijlijn legt zichzelf geen beperkingen op en doet er alles aan om sport te promoten. Onze facebook pagina heeft inmiddels ruim 2600 volgers en ons Youtube kanaal heeft inmiddels 330 abonnees.

Vanaf de Zijlijn TV

Naast het brengen van geschreven nieuws heeft Vanaf de Zijlijn inmiddels de grote stap gemaakt naar het brengen van eigen videobeelden en livestream. Het grote voordeel hiervan is dat Vanaf de zijlijn niet alleen haar bezoekers statische teksten voorschotelt maar de bezoekers meer beleving biedt door middel van video-interviews, aftermovies, opgenomen wedstrijden en Livestreams. Deze nieuwe stap is inmiddels al met veel enthousiasme ontvangen en zal dan ook steeds verder uitgebreid gaan worden. Hiermee zal Vanaf de Zijlijn zichzelf nog meer gaan onderscheiden van soortgelijke websites.
Vanaf de Zijlijn.nl © 2017