Nieuwe sponsors bij Leiden Marathon

Het gaat goed met de Leiden Marathon. Het grootste sportevenement van Leiden en de wijde omtrek haalde enkele nieuwe partners binnen en verlengde met andere bedrijven de contracten. De voortgang van het sportfestijn dat in 2017 op 20 en 21 mei voor de 27e keer wordt gehouden, is daardoor de komende jaren veiliggesteld.

Autohaag Zeeuw is de nieuwe autosponsor van de Leiden Marathon. Het filiaal aan de Leidse Lammenschansweg leverde een prachtige Renault Trafic, waar rond de marathon nog zo’n vijftien gloednieuwe auto’s bij komen. De overeenkomst werd voor de feestdagen ondertekend door brandmanager Marco Ligtelijn van Autohaag Zeeuw en marathonvoorzitter Tjeerd Scheffer (zie foto).

Hoofdsponsor van de halve marathon, zorgverzekeraar Zorg en Zekerheid, tekende weer bij voor de jaren 2017, 2018 en 2019. Hetzelfde geldt voor het Leidse offshorebedrijf Heerema Marine Contractors, hoofdsponsor van de 10 kilometer, dat ook weer de komende drie jaar verbonden blijft aan het grote Leidse sportfeest in mei.

Businessclub
Verder verwelkomde de organisatie van de Leiden Marathon een aantal nieuwe leden van de businessclub: Overgaauw Hifi, Thuis in beeld en geluid, uit de Leidse Breestraat, bloemenwebshop Flower-One, Index Books uit de Leidse Herenstraat, Organisatiebureau La Dolce Vita, MOL Bedrijf & Financiën uit Valkenburg en De Leeuw Groep, de bekende Leidse makelaar en verzekeringen.

Vanaf de Zijlijn.nl © 2017